مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 11:352020-10-05اجتماعي

حذف تمامی بخاری های نفتی استان کرمان تا پایان سال جاری


رییس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: تا پایان سال جاری بخاری نفتی باقیمانده در سطح استان کرمان جمع آوری شده، و جشن حذف بخاری های نفتی را در استان کرمان خواهیم گرفت.

- ایسنا/کرمان رییس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: تا پایان سال جاری بخاری نفتی باقیمانده در سطح استان کرمان جمع آوری شده، و جشن حذف بخاری های نفتی را در استان کرمان خواهیم گرفت.

دکتر رخشانی مهر ظهر 14 مهرماه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان با حضور وزیر آموزش و پرورش گفت: در سطح استان کرمان 216 پروژه فعال و در دست اجرا داریم که 1020 کلاس درس به زودی تحویل آموزش و پرورش استان کرمان می شود.

رییس سازمان نوسازی مدارس کشور در ادامه افزود: سازمان نوسازی مدارس بر ایجاد عدالت آموزشی به عنوان یکی از اولویت های اصلی این سازمان تاکید دارد و از این تعداد پروژه فعال در سطح کرمان 107 پروژه با 437 کلاس درس در روستاها در حال ساخت است.

وی همچنین ساخت مدارس در روستاها برای جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان روستایی را حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: این تعداد مدرسه و کلاس درس روستایی به زودی تحویل آموزش و پرورش استان کرمان می شود.

رخشانی مهر پروژه های تاسیساتی فعال و قابل بهره برداری استان کرمان را 218 پروژه با 1127 کلاس درس عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد: تا پایان سال جاری بخاری نفتی باقیمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف تمامی بخاری های نفتی استان کرمان تا پایان سال جاری

حذف تمامی بخاری های نفتی استان کرمان تا پایان سال جاری