مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 11:452020-10-05اقتصادي

رعایت استاندارد لازم در تولید محصول کشمش تاکستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی با بیان اینکه سلامت مصرف کننده دارای اهمیت است، از رعایت استاندارد لازم در تولید محصول کشمش تاکستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین فاطمه خمسه در جلسه هماهنگی تولید محصول سالم کشمش که با حضور تولیدکنندگان و صادرکنندگان این محصول در مجموعه باغستان برگزار شد اظهار کرد: در تولید محصول سالم و باکیفیت باید کلیه استاندارهای لازم در فرایند تولید تا عرضه محصول لحاظ شود.

وی اظهار کرد: جهاد کشاورزی برای اقتصادی کردن تاک داران و همچنین کاهش میزان سموم موجود در تولید محصول اقدامات خوبی ازجمله طرح داربستی و آبیاری نوین در باغات و توصیه فنی کاهش مصرف سموم انجام داده است.

خمسه یادآور شد: بخش خصوصی با هماهنگی اتاق بازرگانی می توانند شرایط را برای صادرات محصول فراهم کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه گفت: امسال کاهش مصرف سموم در باغات انگور را شاهد بودیم که نسبت به استاندارد جهانی این میزان رعایت و حتی پایین تر از حد آن استفاده شده و در تولید محصولات کشاورزی استان قزوین حد مجاز سموم را رعایت می کند.

خمسه عنوان کرد: طی چند سال گذشته ایستگاه های پایش آفت خوشه خوار انگور با هدف ارائه توصیه های جدید و همچنین استفاده از سموم مناسب در تولید م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت استاندارد لازم در تولید محصول کشمش تاکستان

رعایت استاندارد لازم در تولید محصول کشمش تاکستان