مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 11:502020-10-05فرهنگي

اعلام شرایط شرکت در هفتمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب


مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جزییات شرایط شرکت در هفتمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو فرصت های بیشتر مردم برای مأنوس شدن با کتاب و کتاب خوانی فعالان فرهنگی و مسئولان محلی در روستاها برنامه های تازه ای برای ترویج کتاب خوانی با استفاده از امکانات موجود در فضاهای مجازی طراحی، برنامه ریزی و اجرایی می کنند.

از این رو، برنامه هایی که در روستاها با رویکرد مجازی در این روزهای کرونایی به اجرا گذاشته می شود در این دوره اهمیت پیدا می کنند و می توانند علاوه بر غنی کردن اوقات فراغت در الگوسازی و بهره گیری سایر روستاها تأثیرگذار باشد.

دبیر ستاد هماهنگی شهرها و روستاهای دوستدار کتاب ادامه داد: با توجه به شرایط موجود بخش ویژه ای برای ارائه برنامه ها و مجموعه اقدامات روستاها در سال 1399 اضافه شده است و دبیرخانه اجرایی جشنواره در فرایند اجرایی(اعم از محتوایی و شکلی) تغییراتی را به وجود آورده است و تلاش می کند برای حفظ سلامتی شهروندان، بخش عمده ای از فرایند اجرایی را به صورت الکترونیکی انجام دهد.

وی اضافه کرد: روستاهای متقاضی شرکت در این جشنواره فرصت دارند تا 10 دیماه نسبت به ارسال آثار و مستندات برنامه‎های خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام شرایط شرکت در هفتمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب

اعلام شرایط شرکت در هفتمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب