مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 12:152020-10-05حوادث

کشف محموله قاچاق سیگار از یک کامیون بار علوفه در همدان


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از کشف محموله 20 میلیارد ریالی قاچاق سیگار از یک کامیون بار علوفه در همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی همدان؛ داریوش جودکی از کشف محموله 20 میلیارد ریالی قاچاق سیگار در همدان خبر داد و اظهار کرد: فردی اقدام به قاچاق بیش از دو میلیون و 800 هزار نخ سیگار خارجی به ارزش تقریبی 20 میلیارد ریال با یک دستگاه خودرو کامیون کرده بود که دستگیر شد.

وی بیان کرد: متهم سیگارها را از استان های غربی زیر بار علوفه جاسازی کرده بود که در گلوگاه شهید زارعی همدان به دام افتاد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان عنوان کرد: پس از توقیف خودرو پرونده متهم هم اکنون در شعبه ویژه رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و ارز مستقر در گلوگاه شهید زارعی همدان در حال رسیدگی است.

وی در ادامه از جریمه 114 میلیون ریالی قاچاق دیسک و صفحه نیز خبر داد و افزود: 20 عدد صفحه کلاچ قاچاق از انبار یک فروشگاه کشف شد.

جودکی با بیان اینکه متهم علاوه بر ضبط کالا به پرداخت جزای نقدی در حق صندوق دولت نیز محکوم شد؛ گفت: طبق گزارش سازمان صمت همدان پس از بازرسی از انبار یک فروشگاه تعداد 20 عدد صفحه کلاچ کامیون به ارزش بیش از 975 میلیون ریال کشف و پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله قاچاق سیگار از یک کامیون بار علوفه در همدان

کشف محموله قاچاق سیگار از یک کامیون بار علوفه در همدان