مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 13:002020-10-05اقتصادي

آخرین قیمت موبایل در بازار / 14 مهر 99


تاثیر کاهش قیمت ارز در بازار موبایل حالا به وضوح دیده می شود،کاهش قابل توجه قیمت کوشی تلفن همراه در سه روز اخیر بر اساس اعلام فعالان این بازار به کاهش قیمت دلار باز می گردد.

- جی پلاس ، در حالی که در هفته گذشته بسیاری از سایت های عرضه گوشی تلفن همراه و سایل الکترونیکی با اعلام عدم موجودی تلاش داشتند بر آتش افزایش قیمت ها بدمند و کالای خود را در موقعیتی مناسب تر راهی بازار کنند، از اولین روز هفته با کاهش نرخ ارز، وضعیت بازار دستخوش تغییری جدی شده است.

خبرانلاین نوشت؛ بر اساس این گزارش بررسی ها نشان می دهد قیمت گوشی تلفن همراه از میانه روز شنبه روندی کاهشی خود را آغاز کرده است اما مقاومت بازار در برابر این ریزش امروز، در سومین روز هفته شکسته شد و بازگشایی بازارهای عرضه تلفن همراه با کاهش محسوس قیمت همراه بود.

ماندگاری دلار در کانال 27 هزار تومان در زمان بازگشایی بازار ارز از یک سو و انتظار برای نوسان محدود در این محدوده در کنار قوی تر شدن احتمال کاهش نرخ ها از سوی دیگر بسیاری از عرضه کنندگان موبایل را به این نتیجه رسانده است که قیمت ارز می تواند در روزهای آتی باز هم دستخوش کاهش شود.

موبایل بازار تمام وارداتی ایرانی است که وابستگی بالایی به نرخ ارز دارد به طوری که در دوره نوسان ارزی همواره فروشندگان پس از استعلام نرخ ارز، قیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین قیمت موبایل در بازار / 14 مهر 99

آخرین قیمت موبایل در بازار / 14 مهر 99