مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 13:152020-10-05سياسي

امنیت مطلوب در 14 هزار کیلومتر خطوط ریلی


در حال حاضر امنیت 14 هزار کیلومتر خطوط ریلی به شکل مطلوبی تأمین شده است و سالانه 30 میلیون مسافر و 50 میلیون تن بار در سراسر جانمایی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار مهدی معصوم بیگی در حاشیه نشست تخصصی معاونان و رؤسای 22 یگان تابعه پلیس راه آهن کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع وطن و شهدای مظلوم نیروی انتظامی که در جای جای این کشور برای برقراری امنیت جان فشانی کردند، گرامی داشت.

رییس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به بیانات فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) که کارکنان نیروی انتظامی را مجاهدان فی سبیل الله خطاب کرده اند، افزود: این بیان حکیمانه معظم له نشانگر حجم انبوه مأموریت ها و تلاش ایثارگونه کارکنان در جای جای ایران اسلامی است که بدون هیچ گونه چشم داشتی در سختی ها و ناملایمتی ها به دور از کانون گرم خانواده برای تأمین آسایش و امنیت این مرزو بوم شبانه روزی تلاش می کنند.

وی افزود: در حال حاضر امنیت 14 هزار کیلومتر خطوط ریلی به شکل مطلوبی تأمین شده است و سالانه 30 میلیون مسافر و 50 میلیون تن بار با تدبیر و تلاش مومنانه و مجاهدانه مدیران و کارکنان پلیس راه آهن در سراسر میهن اسلامی در امنیت کامل جا نمایی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت مطلوب در 14 هزار کیلومتر خطوط ریلی

امنیت مطلوب در 14 هزار کیلومتر خطوط ریلی