مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 13:252020-10-05سياسي

نشست کمیسیون تخصصی ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر برگزار شد


نشست کمیسیون تخصصی ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر با هدف اصلاح آیین نامه تسهیلات آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر و با حضور مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان و نمایندگان دستگاه های عضو این ستاد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، سید فردین تقی زاده، مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان در این نشست رویکرد حمایت هدفمند، شفاف نمودن مواد آیین نامه به منظور ایجاد وحدت رویه در اجرای آیین نامه را هدف اصلاح آیین نامه تسهیلات آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانست و گفت: چارچوب ها و استانداردهای آموزشی در بررسی مجدد این آیین نامه حفظ خواهند شد.

وی تطابق این آیین نامه با مقررات آموزشی جدید وزارت علوم و همچنین قانون جامع ایثارگران را از ضرورت هایی دانست که در تدوین و اصلاح آیین نامه تسهیلات آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر باید منظور شوند.

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر اجرای طرح هدایت تحصیلی، برگزاری کلاس های تقویت بنیه علمی و همچنین انتخاب استاد مشاور برای دانشجویان شاهد و ایثارگر را کما فی السابق در دانشگاه ها ضروری دانستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست کمیسیون تخصصی ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر برگزار شد

نشست کمیسیون تخصصی ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر برگزار شد