مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 14:352020-10-05ورزشي

با همدلی و تمرکز تیم شهرداری ورامین را بردیم/ متأسفانه حواشی در بازی زیاد بود


بازیکن تیم والیبال سپاهان اصفهان گفت: در ست های سوم و چهارم، بازی مقداری درگیر حواشی شد به خاطر اینکه یک تعداد هوادار در سالن حضور داشتند و تیم را تشویق می کردند که اگر چنین قانونی است باید برای همه باشد.

- علیرضا مباشری بازیکن تیم والیبال سپاهان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در ورامین درباره بازی روز گذشته اظهار کرد: بازی خیلی سختی با تیم شهرداری ورامین داشتیم چرا که شرایط بسیار سختی بود و با اینکه کادر فنی تیم ما در بازی نبودند اما می دانستیم بازی سخت و دشواری را در پیش رو داریم.

وی گفت: شهرداری ورامین بازیکن های خیلی خوبی دارند ولی با همدلی و تمرکزی که بچه های تیم سپاهان اصفهان داشتند توانستیم پیروز میدان بازی شویم.

بازیکن تیم والیبال سپاهان اصفهان ادامه داد: داوری بازی یک سری صحنه های مشکوکی را داشت ولی به هر حال سعی کردیم به داور احترام بگذاریم.

مباشری بیان کرد: در ست های سوم و چهارم، بازی مقداری درگیر حواشی هایی شد به خاطر اینکه یک تعداد هوادار در سالن حضور داشتند و تیم را تشویق می کردند چون ما این چنین هوادار را در سالن نقش جهان نداریم.

وی با بیان اینکه اگر چنین قانونی است باید برای همه باشد، عنوان کرد: متأسفانه با این معضل روبه رو هستیم و هر کجا بازی می کنیم تعدادی لیدر هستند که تیم ها را تشویق می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با همدلی و تمرکز تیم شهرداری ورامین را بردیم/ متأسفانه حواشی در بازی زیاد بود

با همدلی و تمرکز تیم شهرداری ورامین را بردیم/ متأسفانه حواشی در بازی زیاد بود