مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 15:102020-10-05اقتصادي

جزییاتی درباره طرح خرید اقساطی لوازم خانگی برای بازنشستگان


با اجرای این طرح، بازنشستگان کشوری می توانند از 20 مهر ماه، به سایت گروه صنعتی انتخاب مراجعه و در دو سطح 30 و 50 میلیون تومانی کالاهای مورد نیاز خود را سفارش دهند.

- جی پلاس ، تفاهمنامه سه جانبه طرح خرید اقساطی لوازم خانگی امروز(دوشنبه) از سوی صندوق بازنشستگی کشوری، بانک صادرات ایران و گروه صنعتی انتخاب امضاء شد و از 20 مهر ماه اجرایی خواهد شد.

با اجرای این تفاهمنامه، بازنشستگان عضو این صندوق می توانند با مراجعه به سایت گروه صنعتی انتخاب از لوازم خانگی تولیدی این گروه، در بسته های 30 و 50 میلیون تومانی با سود 10 درصد و اقساط پنج ساله متناسب با میزان حقوق دریافتی خریداری کنند.

این تفاهمنامه که هفتمین بسته از مجموعه بسته های رفاهی و خدماتی صندوق بازنشستگی کشوری در سال جاری محسوب می شود، توسط اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، حجت الله صیدی مدیرعامل بانک صادرات ایران و فهیمی قائم مقام مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب، به امضاء رسید.

بسته های طرح یاری، مدلی تازه از همکاری استراتژیک برای خدمت رسانی به شهروندان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در این مراسم گفت: هدف از طراحی و اجرای بسته های طرح یاری، توسعه قدرت خرید بازنشستگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی درباره طرح خرید اقساطی لوازم خانگی برای بازنشستگان

جزییاتی درباره طرح خرید اقساطی لوازم خانگی برای بازنشستگان