مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 15:102020-10-05سياسي

تمام راه های اصلی و فرعی کرمانشاه به سمت مرزها مسدود است


جلسه کمیته انتظامی امنیتی ستاد اربعین استان کرمانشاه با هدف بررسی آخرین اقدامات در خصوص پیشگیری از تردد زوار به مرزهای استان تشکیل شد و در این جلسه مسئولان دستگاه های عضو به تشریح آخرین اقدامات صورت گرفته در این زمینه پرداختند.

- در جلسه کمیته انتظامی امنیتی ستاد اربعین کرمانشاه مطرح شد تمام راه های اصلی و فرعی کرمانشاه به سمت "مرزها" مسدود است ایسنا/کرمانشاه جلسه کمیته انتظامی امنیتی ستاد اربعین استان کرمانشاه با هدف بررسی آخرین اقدامات در خصوص پیشگیری از تردد زوار به مرزهای استان تشکیل شد و در این جلسه مسئولان دستگاه های عضو به تشریح آخرین اقدامات صورت گرفته در این زمینه پرداختند.

نصرت اله مرادی مدیرکل انتظامی امنیتی استانداری کرمانشاه در ابتدای این جلسه با اشاره به اربعین متفاوت امسال گفت: متاسفانه امسال به دلیل شیوع کرونا، مراسم اربعین مانند روال معمول سالیان گذشته برگزار نمی شود و با توجه به تصمیم ستاد ملی کرونا مراسم پیاده روی و تجمع در اربعین را نخواهیم داشت.

وی افزود: همچنین بر اساس تصمیمات این ستاد هرگونه تردد زوار به کشور عراق ممنوع است و در همین راستا مرزها برای تردد زوار بسته شده و از تمام مردم می خواهیم به مرزهای مراجعه نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام راه های اصلی و فرعی کرمانشاه به سمت مرزها مسدود است

تمام راه های اصلی و فرعی کرمانشاه به سمت مرزها مسدود است