مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 15:302020-10-05اقتصادي

البرز در مسیر مواصلاتی 14 استان کشور قرار دارد


البرز در مسیر مواصلاتی 14 استان کشور قرار دارد و باید از این ظرفیت برای توسعه استان استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیزالله شهبازی عصر دوشنبه در آیین افتتاح 674 طرح راه روستایی کشور که به صورت نمادین در شهرستان طالقان با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: امروز یکی از روزهای خوب برای مردم روستاهای البرز بود و توانستیم اقدامی برای رفاه حال آنها انجام دهیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از پروژه های راه سازی روستایی در استان البرز مغفول مانده بود، بیان کرد: پروژه محور روستایی هشتگرد به طالقان مربوط به 22 سال گذشته بود که با همت وزارت راه تا پایان سال به اتمام می رسد.

استاندار البرز با بیان اینکه برای پایان دادن به مشکلات راه های استان و همچنین مشکل ریل گذاری قطارها از سال 94 کلنگ پروژه های عمرانی در حوزه راه به زمین خورد، تصریح کرد: دو خطه کردن ریل کرج به قزوین، افزایش طول باند فرودگاه پیام، ساخت لاین بعدی آزادراه تهران - شمال و راه اندازی قطار برقی هشتگرد به گلشهر کرج از جمله این پروژه ها هستند.

وی با بیان اینکه از سال 97 تا 98 به میزان 351 درصد به اعتبارات عمرانی استان البرز افزوده شد و این افزایش اعتبار برای طالقان 315 درصد بود، گفت: اولین استانی هستیم که در سه سال گذشته نرخ جمعیت روستایی مان با 3.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز در مسیر مواصلاتی 14 استان کشور قرار دارد

البرز در مسیر مواصلاتی 14 استان کشور قرار دارد