مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 16:352020-10-05ورزشي

دست پر آرمان گهر سیرجان در بازار نقل و انتقالات


تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان برای حضوری قدرتمند در لیگ دسته اول فوتبال عزم خود را جزم کرده تا با جذب بازیکنان خوب وموثر نیم نگاهی به صعود داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، قاسم شهبا در رابطه با وضعیت تیم آرمان گهر سیرجان اظهار داشت: با جدایی چندتن از بازیکنان به دنبال  جایگزین مناسب برای آنها بودیم و با مطالعه و برنامه به جذب بازیکنان مورد نیاز اقدام کردیم.

سرمربی تیم آرمان گهر سیرجان افزود: با بهمن کامل مدافع سابق گل گهر سیرجان و علی نظری مهاجم سابق تیم های شهرداری تبریز و شاهین بوشهر به توافق رسیدیم وهمچنین برای تقویت کادر فنی  پیمان قاسمی دکترای فیزیولوژی از دانشگاه تربیت مدرس را جذب کردیم.

اما آرمان گهری ها قصد دارند تا در لیگ دسته اول فوتبال نتایج قابل قبولی بگیرند و صعود به لیگ برتر را هدف اصلی خود قرار داده اند.

نبود زمین استاندارد مشکل اصلی تیم آرمان گهر غلامرضا رضایی سرپرست تیم آرمان گهر سیرجان نیز اظهار کرد: مشکل مهم و اصلی تیم ما نداشتن زیرساخت های لازم است و نبود زمین استاندارد برای تمرین یکی از اساسی ترین مشکل ما است.

وی ادامه داد: در زمین ورزشی باشگاه شهرداری نجف شهر که از آن برای تمرین استفاده می کنیم استانداردهای لازم را ندارد و سبب مصدومیت های پیاپی بازیکنان می شود که امیدواریم بتوانیم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست پر آرمان گهر سیرجان در بازار نقل و انتقالات

دست پر آرمان گهر سیرجان در بازار نقل و انتقالات