مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 20:402020-10-05اقتصادي

تحقق فرهنگ تفکیک زباله از مبدا هزینه ها را کاهش می دهد


تفکیک از مبدا یک فرهنگسازی بسیار خوب است که می تواند هم هزینه ها را کاهش دهد و هم  در ایجاد درآمد به خانواده ها کمک کند که تحقق این امر مشارکت جمعی را میطلبد.

- ایسنا/گیلان فرماندار رشت گفت: تفکیک از مبدا یک فرهنگسازی بسیار خوب است که می تواند هم هزینه ها را کاهش دهد و هم در ایجاد درآمد به خانواده ها کمک کند که تحقق این امر مشارکت جمعی را می طلبد.

علی فتح اللهی در جلسه ساماندهی پسماند شهرستان رشت که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان رشت با هفت شهر و 293 روستا در طول شبانه روز حدود 1000 تن تولید زباله دارد.

فرماندار رشت افزود: سرانه تولید زباله در شهر با روستا متفاوت است، سرانه تولید زباله در شهر به ازای هر نفر 800 گرم اما در روستاها به ازای هر نفر 600 گرم است.

وی گفت: حل معضل پسماند و زباله به تنهایی توسط یک نهاد حل نمی شود بلکه باید همه نهادها با مشارکت مردم در این راستا اقدامات لازم را انجام دهند.

فتح اللهی بیان کرد: تفکیک از مبدا یک فرهنگسازی بسیار خوب است که می تواند هم هزینه ها را کاهش دهد و هم در ایجاد درآمد به خانواده ها کمک کند، در راستای تحقق این فرهنگسازی اقدامات لازم انجام گرفته است.

فرماندار رشت تصریح کرد: در سه ماهه گذشته یکی از محورهای ساماندهی پسماند در روستاها، هدف روستای بدون تولید زباله بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق فرهنگ تفکیک زباله از مبدا هزینه ها را کاهش می دهد

تحقق فرهنگ تفکیک زباله از مبدا هزینه ها را کاهش می دهد