مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 21:352020-10-05حوادث

مزاحمت 73 درصدی در تماس های آتش نشانی شهرقدس


رییس سازمان آتش نشانی شهرداری قدس با اشاره به برقراری 38 هزار و 992 تماس در 6 ماه اول سال 99 با مرکز پیام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی گفت: 73 درصد تماس های برقرار شده با مرکز پیام این سازمان مزاحمت تلفنی و بی مورد بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهر قدس، محسن همیانی رییس سازمان آتش نشانی شهرداری قدس روز گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در 6 ماه سال جاری تعداد38 هزار و 992 تماس با مرکز پیام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس گرفته شده که از این تعداد 519 مورد تماس مربوط به آتش سوزی و 316 مورد مربوط به حوادث دیگر بوده است.

وی گفت: تعداد 835 مورد آتش سوزی و حوادث دیگر توسط آتش نشانان پوشش داده شد همچنین 9 هزار و 692 مورد از تماس های برقرار شده با مرکز پیام سازمان منجر به ارائه مشاوره و راهنمایی های ایمنی به شهروندان بوده است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس ادامه داد: متأسفانه بیشترین تماس های برقرار شده با مرکز پیام سازمان در نیمه اول امسال مربوط به مزاحمت های تلفنی با 28 هزار و 465 مورد تماس بوده است که 73 درصد تماس ها را شامل می شود.

همیانی وجود مزاحمت های تلفنی و تماس های بی مورد را موجب ایجاد اختلال در روند فعالیت دستگاه های خدمات رسان به ویژه سازمان های امداد و نجات دانست و افزود: سهم بالای مزاحمت های تلفنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزاحمت 73 درصدی در تماس های آتش نشانی شهرقدس

مزاحمت 73 درصدی در تماس های آتش نشانی شهرقدس