مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 22:002020-10-05اقتصادي

فرودگاهی که تنها نام «بین المللی» را یدک می کشد


در سال 1378، عملیات ساخت فرودگاه بین المللی شهرکرد به اتمام رسید و نخستین پرواز این فرودگاه در همان سال و توسط شرکت هواپیمایی ایران ایرتور به مقصد تهران و نخستین پرواز بین المللی در سال 1381 به مقصد کشور کویت انجام شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری در سال 1378، عملیات ساخت فرودگاه بین المللی شهرکرد به اتمام رسید و نخستین پرواز این فرودگاه در همان سال و توسط شرکت هواپیمایی ایران ایرتور به مقصد تهران و نخستین پرواز بین المللی در سال 1381 به مقصد کشور کویت انجام شد.

برقرار بودن پروازها مسئله مهم و حیاتی برای مردم هر استان است و بی شک افزایش پروازهای داخلی و خارجی می تواند تاثیر بسزایی در رونق گردشگری، ارتباطی و اقتصادی هر منطقه داشته باشد.

فرودگاه بین المللی شهرکرد از ابتدا با فراز و نشیب های متعددی روبرو بوده است، باند این فرودگاه پروزاهای داخلی و خارجی همچون کویت و مشهد را در کارنامه خود دارد اما در حال حاضر تنها به پرواز شهرکرد - تهران و بالعکس اکتفا کرده و کم رونق شده است.

چندی پیش استاندار چهارمحال و بختیاری در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی خواهان حمایت های کشوری در خصوص افزایش تعداد پروازها در این استان شد و توضیح داد: متاسفانه پروازهای این فرودگاه کنسل شده و یک پرواز باقی مانده تنها با تعداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرودگاهی که تنها نام «بین المللی» را یدک می کشد

فرودگاهی که تنها نام «بین المللی» را یدک می کشد