مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 02:302020-10-05پزشكي

پای کرونا روی گلوی جامعه، رعایت نکنید خیلی ها خفه می شوند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه پای کرونا روی گلوی جامعه است و اگر رعایت نکنیم پاییز امسال این ویروس خیلی ها را خفه خواهد کرد گفت: - ایسنا/کرمان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه پای کرونا روی گلوی جامعه است و اگر رعایت نکنیم پاییز امسال این ویروس خیلی ها را خفه خواهد کرد گفت: مردم به صدای این زنگ خطر توجه کنند.

دکتر سید وحید احمدی طباطبایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به روند افزایشی ابتلا به کووید 19 در استان کرمان گفت: متاسفانه از هفته قبل شاهد افزایش موارد بستری مبتلایان به کووید 19 در استان هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استان کرمان وارد موج سوم کرونا شده است؟ اظهار کرد: هنوز به صورت دقیق مشخص نیست استان کرمان وارد موج سوم کرونا شده یا خیر ولی از هفته گذشته موارد ابتلا به کووید 19 روند افزایش پیدا کرده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در مورد علل افزایش ابتلا به کرونا در استان کرمان بیان کرد: این افزایش می تواند به سبب برگزاری مراسم های غیر اصولی عزاداری ها، بازگشایی مدارس، مسافرت ها و .

باشد.

وی درباره اینکه آیا تاکنون مورد ابتلا به آنفلوآنزا نیز در کرمان مشاهده شده است؟ عنوان کرد: خوشبختانه در کرمان تاکنون مورد ابتلا به آنفلوآنزا را نداشتیم که تا حدودی جای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای کرونا روی گلوی جامعه، رعایت نکنید خیلی ها خفه می شوند

پای کرونا روی گلوی جامعه، رعایت نکنید خیلی ها خفه می شوند