مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 04:552020-10-06بين الملل

موج سواری دشمنان ایران از بحران قره باغ / جمهوری اسلامی لنگر ثبات در قفقاز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بار دیگر زخم کهنه منطقه قفقاز سر باز کرد و دو کشور ارمنستان و جمهوری آذربایجان بار دیگر بر سر منطقه پر مناقشه قره باغ، - با بالا گرفتن جنگ میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان، بسیاری تلاش می کنند تا از این بحران برای ضربه زدن به ایران استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بار دیگر زخم کهنه منطقه قفقاز سر باز کرد و دو کشور ارمنستان و جمهوری آذربایجان بار دیگر بر سر منطقه پر مناقشه قره باغ، وارد جنگ و درگیری شدند حالا در دهمین روز جنگ میان ایروان و باکو، دامنه جنگ به شهرهای دو کشور کشیده شده و دو طرف، شهرهای گنجه در آذربایجان و خان کندی در ارمنستان را زیر بار آتش توپخانه و موشک قرار داده اند.

در این میان ایران نیز از تیر جنگ در امان نمانده و بر اساس گزارش ها تاکنون بیش از 40 خمپاره به مرزهای کشورمان اصابت کرده که ناشی از آن، زخمی شدن تنی چند از هموطنان و تخریب خانه ها در برخی روستاهای منطقه خداآفرین بوده است.

حتی بر اساس برخی گزارش ها، برخی اهالی روستاهای مرزی نزدیک به محل جنگ، مجبور شده اند تا از محل زندگی خود برای در امان بودن، کوچ کنند.

موج سواری جدایی طلبان در هیاهوی جنگاما کشیده شدن بحران به داخل مرزهای جغرافیایی ایران تنها منحصر به چند گلوله خمپاره نبوده و برخی از جدایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج سواری دشمنان ایران از بحران قره باغ / جمهوری اسلامی لنگر ثبات در قفقاز

موج سواری دشمنان ایران از بحران قره باغ / جمهوری اسلامی لنگر ثبات در قفقاز