مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 05:102020-10-06اقتصادي

مغازه داران دچار سردرگمی برای خرید هستند


رییس اتحادیه لوازم خانگی شهرستان شهرکرد با بیان اینکه کمبودی از لحاظ تامین لوازم خانگی در استان وجود ندارد، گفت: نبود ثبات قیمت در بازار اصلی ترین مشکل صنف لوازم خانگی است و مغازه داران دچار سردرگمی برای خرید هستند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس اتحادیه لوازم خانگی شهرستان شهرکرد با بیان اینکه کمبودی از لحاظ تامین لوازم خانگی در استان وجود ندارد، گفت: نبود ثبات قیمت در بازار اصلی ترین مشکل صنف لوازم خانگی است و مغازه داران دچار سردرگمی برای خرید هستند.

جمشید کلاهی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه قیمت اجناس ایرانی از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 30 درصد افزایش پیدا کرده است، اظهار کرد: این افزایش قیمت به دلیل رشد نرخ دلار ( البته با نرخ 27 هزار تومان) بوده است و این افزایش در مهرماه نیز رویت می شود و اگر قیمت دلار افزایش پیدا کند قطعا اثر آن را روی لوازم خانگی شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه نوسانات ارز باعث کمبود لوازم خارجی شده است، افزود: جنس خارجی نیز در بازار شهرکرد وجود دارد، اما می توان گفت که افزایش قیمت دلار باعث کاهش ورود جنس قاچاق به کشور شده است، به طور کلی کمبودی از لحاظ تامین لوازم خانگی در استان وجود ندارد و بازار تاکنون پاسخگوی رفع نیازهای مردم استان بوده است و خریدهایی که در شرایط حاضر صورت می گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مغازه داران دچار سردرگمی برای خرید هستند

مغازه داران دچار سردرگمی برای خرید هستند