مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 05:102020-10-06پزشكي

بیماران دیالیزی شهرقدس چشم انتظار راه اندازی مجدد مرکز دیالیز


مرکز دیالیز خیریه امام علی(ع) شهرقدس به دلیل خسارت های وارده در آبان ماه 98 همچنان غیرفعال بوده که این مسئله مشکلات مختلفی برای بیماران به دنبال داشته و لازم است مسؤولان شهرستانی و استانی در روند راه اندازی مجدد آن توجه و سرعت بیشتری داشته باشند.

- خبرگزاری فارس از شهرقدس: مرکز دیالیز خیریه امام علی(ع) تحت پوشش انجمن حمایت از بیماران خاص شهرستان قدس است که در آبان ماه 1398 عده ای از اشرار با تخریب و آتش سوزی ساختمان و سرقت تجهیزاتی مانند دستگاه نوار قلب و شوک، دستگاه تصفیه آب، دستگاه اکسیژن ساز، انواع وسایل گرمایشی و سرمایشی، باطری دیزل، ماشین های لباسشویی و انبارهای دارو خسارت یک و نیم میلیاردی به این مرکز درمانی وارد کردند.

   این مرکز علاوه بر خدمت رسانی به بیماران دیالیزی شهرقدس به بیمارانی که از شهرستان های اطراف نیز مراجعه می کردند، به صورت رایگان خدماتی ارائه می داد.

با توقف فعالیت این مرکز برای بازسازی مجدد، بیماران در مراکز دیگر دیالیز شده که این مسئله مشکلات، سختی ها و هزینه های بیشتری به دنبال داشته و لازم است برای راه اندازی مجدد این مرکز مسؤولان بهداشت و درمان در استان و مسؤولان شهرستانی توجه جدی تر و ویژه ای داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران دیالیزی شهرقدس چشم انتظار راه اندازی مجدد مرکز دیالیز

بیماران دیالیزی شهرقدس چشم انتظار راه اندازی مجدد مرکز دیالیز