مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 05:452020-10-06بين الملل

کشورهای غربی خالق تروریسم و مروّج فرهنگ محاصره و تهدید هستند


نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد در سخنانی اعلام کرد که کشورهای غربی خالق تروریسم و مروّج فرهنگ محاصره، تهدید و اشغالگری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بشار الجعفری نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت اعلام کرد: برخی کشورهای غربی برای سرپوش گذاشتن بر جنایت های تروریست ها و استفاده آنها از سلاح شیمیایی و حملات با گازهای سمی علیه غیرنظامیان تلاش می کنند و به سیاست و اقدامات خصمانه خود علیه سوریه ادامه می دهند.

وی با بیان این مطلب افزود: پیمان منع گسترش سلاح های شیمیایی به ابزاری برای هدف قرار دادن برخی کشورها از جمله سوریه تبدیل شده است.

الجعفری خاطرنشان کرد: به اتهامات دروغین نمایندگان برخی کشورهای غربی علیه سوریه در مورد استفاده از سلاح شیمیایی پاسخ نمی دهم چون حکومت های آنها بود که از سلاح شیمیایی, بیولوژیکی و هسته ای استفاده کردند و زرادخانه های پُر از سلاح آنها برای نابودی کل منظومه شمسی کفایت می کند.

وی خاطرنشان کرد: این حکومت ها همان هایی هستند که تحریم های یکجانبه و ظالمانه را علیه ملت سوریه وضع کرده اند و این تحریم ها روند بازسازی خرابی های ناشی از تروریسم را به تعویق انداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای غربی خالق تروریسم و مروّج فرهنگ محاصره و تهدید هستند

کشورهای غربی خالق تروریسم و مروّج فرهنگ محاصره و تهدید هستند