مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 06:152020-10-06اقتصادي

برخورد قاطع با سودجویان و اخلالگران بازار در اقلید


فرماندار اقلید با تأکید بر نظارت جدی بر بازار و برخورد قاطع با اخلالگران اقتصادی و افراد سودجو، از جریمه 60 میلیارد ریالی دو متخلف عرضه خارج از شبکه اقلام اساسی و الکل در این شهرستان خبر داد.

- خلیل بزرگی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اقلید و افزایش آمار ابتلا به این بیماری در سطح شهرستان اقلید اشاره و بر لزوم رعایت هرچه بیشتر پروتکل‎های بهداشتی تأکید کرد.

وی با اشاره به مشکلات موجود عنوان داشت: متوجه متضرر شدن برخی اصناف هستیم و شرایط آن ‎ها را درک می کنیم اما دربرابر اخلالگران اقتصادی و سوءاستفاده کنندگان از وضعیت موجود، کوتاه نمی آییم.

رییس ستاد تنظیم بازار شهرستان اقلید ادامه داد: در بخش اقتصادی و در راستای مبارزه با اخلالگران بازار و برای جلوگیری از عرضه خارج از شبکه اقلام اساسی، با همراهی ادارات مربوطه، بازرسی ها و گشت های مشترک بیشتری در سطح بازار صورت گرفت و به منظور بهبود وضعیت معیشتی مردم و جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده افراد سودجو، تلاش های مضاعفی انجام شد.

بزرگی با اشاره به نظارت های مؤثر و دقیق، از برخورد قانونی با یکی از متخلفانی که اقدام به عرضه خارج از شبکه میزان قابل توجهی کالای اساسی کرده بود، خبر داد و گفت: این متخلف محکوم به پرداخت حدود 50 میلیارد ریال جریمه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با سودجویان و اخلالگران بازار در اقلید

برخورد قاطع با سودجویان و اخلالگران بازار در اقلید