مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 06:452020-10-06سياسي

پخش زنده و مجازی برنامه «سمت حرم» ویژه ایام اربعین حسینی


رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با نزدیک شدن به اربعین سید و سالار شهیدان از برپایی طرح «سمت حرم» ویژه ایام اربعین حسینی از سوی ستاد خبر داد.

- رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با نزدیک شدن به اربعین سید و سالار شهیدان از برپایی طرح سمت حرم ویژه ایام اربعین حسینی از سوی ستاد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسال جاری کلید خورد و با استقبال پرشور مخاطبان و کاربران شبکه های اجتماعی لبیک که از قشر جوان و دانشگاهی کشور هستند مواجه شد.

به دنبال پیگیری های مخاطبین بر ادامه این برنامه، مصمم شدیم سلسله برنامه های سمت حرم را در مناسبت های مختلف مذهبی با عناوین مختلف تولید و اجرا کنیم.

وی ادامه داد: طرح سمت حرم ویژه اربعین حسینی با عنوان موکب با برپایی استودیوی مجازی لبیک همزمان با شب و روز اربعین، اجرا خواهد شد و شامل برنامه های:پخش زنده از حرم های مطهر اهل بیت(علیهم السلام)، روایتگری، مداحی، پخش کلیپ از سفرهای زیارتی دانشگاهیان و .

است که شب و روز اربعین از ساعت 17:00 به صورت زنده از صفحه لبیک در شبکه اجتماعی اینستاگرام به آدرس labbayk.

ir@پخش می شود.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: از دیگر بخش های ویژه برنامه موکب ، زیارت نیابتی در روز اربعین، فراق اربعین، ختم قرآن کریم هدیه به امام حسین(ع) و ختم صلوات جهت تعجیل در فرج و شرکت در قرعه کشی روزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش زنده و مجازی برنامه «سمت حرم» ویژه ایام اربعین حسینی

پخش زنده و مجازی برنامه «سمت حرم» ویژه ایام اربعین حسینی