مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 07:002020-10-06سياسي

فعالیت 2 سمن در فومن/ توسعه کمی و کیفی انجمن های مردمی ضروری است


معاون سیاسی فرماندار فومن با اشاره به فعالیت دو سمن و انجمن مردمی در این شهرستان، گفت: توسعه کمی و کیفی انجمن های مردمی ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنبود، پاکسازی و ضدعفونی کردن اماکن و توزیع کمک های مردمی و بسیاری از خدمات به مردم با این کیفیت و گستردگی ارائه نمی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فومن در ادامه تاکید کرد: باید از ظرفیت خیرین، متخصصان و فعالان در حوزه های مختلف اجتماعی، زیست محیطی، عمرانی و سایر امور مربوطه استفاده کرد، لذا شناسایی و مدیریت این ظرفیت ها باید در اولویت و دستور کار قرار گیرد.

محتشم خواه اظهار کرد: گروه هایی در شهرستان به صورت خودجوش در حال فعالیت و خدمات رسانی هستند که ساماندهی این افراد و گروه ها زمینه ساز توسعه فعالیت و بهبود کیفیت خدمات ارائه شده عام المنفعه خواهد بود وی همچنین لزوم ارائه خدمات آموزشی به انجمن های مردم نهاد و گروه های خودجوش مردمی به منظور ارتقای سطح عملکرد را گوشزد کرد.

محتشم خواه در ادامه با اشاره به ظرفیت های شهرستان در حوزه گردشگری و محیط زیست، افزود: باید به مسائل و اقتضائات مرتبط با این ظرفیت ها توجه شود و فعالیت انجمن های مردم نهاد می تواند گام مثبتی در رسیدگی به این مشکلات و رفع آن عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 2 سمن در فومن/ توسعه کمی و کیفی انجمن های مردمی ضروری است

فعالیت 2 سمن در فومن/ توسعه کمی و کیفی انجمن های مردمی ضروری است