تماس تلفنی حناچی با شهروندان برای رفع مشکلات /پاسخ به احتمال افزایش کرایه حمل ونقل عمومیشهردار تهران صبح امروز از طریق سامانه 1888 با مردم تهران صحبت کرد. - شهردار تهران صبح امروز از طریق سامانه 1888 با مردم تهران صحبت کرد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیروز حناچی صبح امروز،شخصا به تماس های تلفنی شهروندان به سامانه 1888 پاسخ داد و از نزدیک در جریان مشکلات شهری مردم قرار گرفت. وی که از ساعت8:30 پاسخگوی سوالات و درخواست های شهروندان بود، بعد از شنیدن مشکلات و درخواست ها، موضوعات را به معاونینش ارجاع می داد و در پایان در مورد این اقدامش گفت: سامانه 137 و 1888 نقطه اتصال مستقیم ما با مردم هستند که شهروندان می توانند مشکلات و درخواست های خود را از این طریق به ما منتقل کنند. شهردار تهران با تاکید بر بررسی دقیق و دوره ای گزارشات مردمی گفت: معتقدیم که نشان دادن به موقع و عکس العمل به گزارشات مردمی می تواند ما را در پیشبرد اهدافمان یاری کند. وی افزود: گزارشات مردمی برای ما بسیار مهم است به گونه ای که هر چند جلسه یکبار در شورای معاونین گزارش های مردمی و نحوه پاسخگویی به آنها را بررسی کرده و به مناطق ضعیف در این حوزه تذکر می دهیم و تصمیمات مختلف در زمینه حل مشکلات اخذ می شود. حناچی پاسخگویی و بررسی گزارشات مردمی را یک سنت حسنه نامید و افزود: سعی می کنیم که این رویه تضعیف نشود و حتی همکاران ما به دنبال تدوین لوایحی با اتکا به گزارشات مردمی هستند ک برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |