مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 07:102020-10-06پزشكي

خدمات تشخیصی کرونا که تحت پوشش بیمه قرار دارند


مدیرکل دفتر مدیریت خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران در ارتباط با خدمات تشخیصی کرونا که تحت پوشش بیمه قرار دارند توضیحاتی ارائه کرد.

- جی پلاس ، دکتر حنان حاج محمودی_ مدیرکل دفتر مدیریت خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه با شیوع بیماری کرونا در کشور، نیاز به ارائه خدمات پزشکی از راه دور که هم اکنون تحت عنوان دورا پزشکی از آن یاد می شود افزایش یافت، گفت: این نیاز بیش از پیش و به عنوان یک نیاز اساسی و فراتر از اقدامات منطقه ای و پایلوت احساس شد و جلساتی در این خصوص با محوریت معاونت درمان وزارت بهداشت برگزار کردیم.

هم اکنون دو کد 901820 تحت عنوان ارائه مشاوره پزشکی به بیمار و خانواده وی با مشاوره تلفنی و کد 901825تحت عنوان ارائه مشاوره پزشکی به بیمار یا خانواده وی به صورت آنلاین ( ویدئو کنفرانس) در کتاب ارزش نسبی خدمات و مراقبت های سلامت جمهوری اسلامی ایران درج شده است که البته این کدها ستاره دار بوده و در تعهد سازمان های بیمه گر پایه قرار ندارد.

ایسنا نوشت: وی افزود: از تیرماه 99 پوشش بیمه ای خدمات متخصصین رادیولوژی تمام وقت در خدمات تصویربرداری ام آر آی و سی تی اسکن برابر مصوبات و شروط ابلاغی از سوی دبیرخانه شورای عالی بیمه در تعهد سازمان قرار گرفته است که هم اکنون مشمول پرداخت بیمه می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات تشخیصی کرونا که تحت پوشش بیمه قرار دارند

خدمات تشخیصی کرونا که تحت پوشش بیمه قرار دارند