مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 07:152020-10-06پزشكي

مزایای دندانپزشکی دیجیتال برای بیماران


جراح و دندانپزشک توضیحاتی درباره مزایای دنداپزشکی دیجیتال برای بیماران ارائه کرد.

- حدیثه محمدپورزرندی، جراح و دندانپزشک در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، درباره دنداپزشکی دیجیتال اظهار داشت: اگرچه در بسیاری از کشورها خطاهای درمانی وجود دارد ولی به روز بودن تجهیزات و استفاده از  امکانات مختلف به خصوص نرم افزارهای رایانه ای در حوزه دندانپزشکی باعث شده تا در بیشتر موارد اصلاح و طراحی لبخند در کشور به شکل دیجیتالی صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: درحال حاضر نتیجه درمان پیش از شروع مشخص است و دندانپزشک و بیمار می توانند قبل از انجام هر اقدامی ماحصل و نتیجه کار را مشاهده کنند که این امر امکان خطای پزشکی را به صفر می رساند.

وی با بیان اینکه شیوه های لمینت و کامپوزیت همواره یکی از پرچالش ترین روش های اصلاحی در دندانپزشکی محسوب می شود، افزود: استفاده از ونیرها در دندان می تواند فرم و شکل لبخند را تا حدود زیادی تغییر دهد، به همین خاطر نتیجه کار می تواند گاهی خوب نباشد به همین دلیل خیلی مهم است که درمانگر و بیمار بتوانند پیش از هر اقدامی نتیجه را مشاهده و پیش بینی کنند.

این جراح و دندانپزشک ادامه داد: برای شروع فرآیند طراحی لبخند دیجیتال، ابتدا دندانپزشک، عکس طرح لبخند را از زوایای مختلف از بیمار می گیرد، این عکس می تواند ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزایای دندانپزشکی دیجیتال برای بیماران

مزایای دندانپزشکی دیجیتال برای بیماران