مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 07:202020-10-06سياسي

قانون مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز دچار اشکال است


فرماندار میامی با بیان اینکه قانون مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز دچار اشکال است، گفت: یکی از مشکلات این قانون عدم تفکیک سودجویان از کسانی است که به اجبار دست به ساخت و ساز زده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد ملایری صبح سه شنبه در کارگروه پیشگیری و برخورد مؤثر و فوری با تخلفات ساخت و ساز و تغییر کاربری غیر مجاز در شهرستان میامی به میزبانی فرمانداری با بیان اینکه جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز خلأ قانونی و اشکال دارد، بیان کرد: یکی دیگر از ایرادات حوزه مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز این است که متولی خاصی ندارد اما این توجیه خوبی هم برای رها کردن شرایط نیست.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از کسانی که ساخت و ساز غیر مجاز انجام می دهند، بر حسب نیاز است و نه سودجویی؛ بیان کرد: اگر 20 درصد دلالان را کنار بگذاریم مابقی ساخت و سازهای غیرمجاز، بر حسب نیاز هستند یعنی فرد برای جلوگیری از سرمازدگی باغ و یا گلخانه و یا حتی گوسفندداران مجبور به احداث شده چرا که در ادارات هم به او وقعی گذاشته نشده است.

فرماندار میامی گفت: باید شرایط مردم را نیز درک کرد این در حالی است که هر دوی این موارد یعنی آن دامداری که بر اثر اجبار سرپناهی را در بیابان ساخته و آن دلال سودجویی که برای پول تخلف کرده از دید قانون یکی هستند و اینجا خلأ قانونی مشخص می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز دچار اشکال است

قانون مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز دچار اشکال است