مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 07:252020-10-06اجتماعي

گذران یک ماه زندگی در «ملسوخته» با یک تانکر آب/ آرزوهای بزرگ بچه های کوچک روستا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیر، روستای مل سوخته از توابع بخش بردخون استان بوشهر در 21 کیلومتری مرکز بخش و هفت کیلومتری شرق خلیج فارس واقع شده و دارای قدمتی طولانی است.

این روستای 9 خانواری شامل 19 نفر زن و 18 مرد  و شغل بیشتر آنان کشاورزی، دامپروری و ماهیگیری است که همه آنان نسبت خویشاوندی دارند و دارای فامیلی کشکولی هستند.

روستای ملسوخته دارای یک واحد آموزشی ابتدایی به نام دبستان امت است که در سال 1358 تأسیس شده و یک باب مسجد و دو حسینیه دارد و بافت جمعیتی متشکل از 5 لیسانس، یک نفر دیپلم، 21 نفر زیردیپلم و 12 نفر بی سواد است.

ملسوخته خلوت تر از همیشه روستایی پرجمعیت در گذشته که امروزه به دلیل مهاجرت برخی از ساکنان به شهرها و مناطق همجوار، خلوت تر از همیشه به نظر می رسد و مشکلاتی مانند عدم وجود آب لوله کشی سالم، نبودن جاده آسفالته آنتنی و عدم جاده دسترسی به دریا، مردم این روستا را آزار می دهد.

نداشتن وسایل و امکانات ارتباطی مانند تلفن ثابت، اینترنت و شبکه های تلویزیونی باعث شده تعدادی از خانواده ها با وجود دلبستگی و وابستگی به زادگاه خود عزم دیار غربت کنند و روستا به مرور خلوت و آزاردهنده شود.

مردم روستا به همت مسؤولان در سال 82 از نعمت برق برخوردار شدند و چند سال قبل با تلاش بخشداری بردخون جاده شنی بدون آسفالت دسترسی به ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذران یک ماه زندگی در «ملسوخته» با یک تانکر آب/ آرزوهای بزرگ بچه های کوچک روستا

گذران یک ماه زندگی در «ملسوخته» با یک تانکر آب/ آرزوهای بزرگ بچه های کوچک روستا