مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 07:302020-10-06دانش

هفدهمین آزمون توانمندی تدریس نانو آذر ماه به صورت آنلاین برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، با توجه به لغو برگزاری دهمین مسابقه ملی فناوری نانو و موکول شدن آن به سال 1400 و در راستای درخواست علاقه مندان، - هفدهمین آزمون تدریس فناوری نانو طی دو مرحله آزمون علمی و مصاحبه و به صورت آنلاین، در آذرماه 1399 برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، با توجه به لغو برگزاری دهمین مسابقه ملی فناوری نانو و موکول شدن آن به سال 1400 و در راستای درخواست علاقه مندان، هفدهمین آزمون تدریس طی دو مرحله آزمون علمی و مصاحبه، و به صورت آنلاین، در آذرماه 1399 برگزار خواهد شد.

آزمون توانمندی تدریس نانو از سال 1398 با رویکردی جدید و به صورت دو مرحله ای برگزار می شود؛ مرحله اول به صورت یک آزمون علمی برگزار می شود که در صورت کسب حدنصاب لازم در این آزمون، شرکت کنندگان وارد مرحله مصاحبه خواهند شد؛ در جلسه مصاحبه، توانمندی تدریس، تراز تدریس (الف، ب، ج) و زمینه تدریس (دانش آموزی، دانشجویی) شرکت کنندگان تعیین می شود.

با توجه به شرایط پیش آمده به علت شیوع ویروس کرونا و جهت حفظ سلامت افراد، هر دو مرحله این آزمون به صورت آنلاین و کاملاً غیرحضوری برگزار می شود.

مرحله اول این آزمون مورخ 6 آذرماه 1399، از ساعت 10 الی 14، به صورت آنلاین و بر روی سایت آموزش فناوری نانو برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان تنها در زمان اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفدهمین آزمون توانمندی تدریس نانو آذر ماه به صورت آنلاین برگزار می شود

هفدهمین آزمون توانمندی تدریس نانو آذر ماه به صورت آنلاین برگزار می شود