مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 07:452020-10-06اقتصادي

تعداد روستاهای متصل به شبکه گاز به 35 هزار روستا می رسد


معاون وزیر نفت در امور گاز اعلام کرد که تا پایان دولت دوازدهم، تعداد روستاهای متصل به شبکه گاز طبیعی به 35 هزار روستا می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، حسن منتظرتربتی در آیین بهره برداری از طرح های ملی روستایی و عشایری کشور که با حضور حسن روحانی، رییس جمهوری و بیژن زنگنه، وزیر نفت به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: یکی از مشخصه های دولت های یازدهم و دوازدهم، گازرسانی روستایی بوده و دو اتفاق ویژه در حوزه گاز در این مدت افتاده است؛ افزایش تولید در عسلویه و همچنین افزایش گازرسانی به روستاها.

وی افزود: در ابتدای دولت یازدهم 14 هزار روستای گازدار در کشور وجود داشت، اما امروز این تعداد به 32 هزار روستا رسیده؛ گازرسانی به 4 هزار و 200 روستا نیز در حال اجراست و ان شاءالله تا پایان دولت دوازدهم 35 هزار روستای گازدار خواهیم داشت.

به این ترتیب در مجموع دولت های یازدهم و دوازدهم 21 هزار روستا به شبکه گاز کشور متصل شده و خواهند شد که تقریباً معادل گازرسانی به بیش از 50 روستا در هر هفته است.

معاون وزیر نفت در امور گاز با بیان اینکه هزینه گازرسانی روستایی از ابتدای دولت یازدهم تاکنون 29 هزار میلیارد تومان بوده است، تصریح کرد: مردم نیز برای لوله کشی در داخل خانه ها 8 هزار میلیارد تومان هزینه کردند که همه این اقدام ها شغل دائم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد روستاهای متصل به شبکه گاز به 35 هزار روستا می رسد

تعداد روستاهای متصل به شبکه گاز به 35 هزار روستا می رسد