مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 07:502020-10-06سياسي

حضور پزشکان خانواده؛ از دلایل مدیریت موفق کرونا در فارس


حضور پزشکان خانواده در فارس یکی از دلایل مدیریت موفق در مقابله با کرونا ویروس بوده است.

- معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: حضور پزشکان خانواده در فارس یکی از دلایل مدیریت موفق در مقابله با کرونا ویروس بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا رییسی در نشست ستاد اجرایی پزشک خانواده شهری استان فارس افزود: این ویروس همه انرژی و توان نظام سلامت را گرفته است و روزی نیست که خبر شهادت یکی از همکاران را نشنویم.

وی از پزشکان خانواده به دلیل تلاش و نقش موثری که در مقابله با کووید 19 داشته اند تقدیر کرد و افزود: راه اندازی خانه های بهداشت عشایری به عنوان یک حرکت خوب و بزرگ برای نظام سلامت کشور، از شیراز، مهد فرهنگ و علم پزشکی بوده است که امیدواریم در تمام کشور توسعه یابد.

دکتر رییسی یکی از توانمندی های کشور در مقابله با بیماری ها را وجود نظام شبکه بهداشت و درمان در سطح روستا ها و شهرها عنوان و خاطرنشان کرد: اگر این نظام نبود، بیمارستان ها توان پذیرش این حجم بیماران را نداشتند و با مشکلات زیادی روبرو می شدیم.

معاون بهداشت وزارت بهداشت حضور پزشکان خانواده به ویژه در شرایط بحرانی را بسیار موثر دانست و گفت: در حال حاضر اجرای برنامه پزشک خانواده همانند روزهای سخت آغازین اجرای آن نیست، فرهنگ سازی شده، پرونده الکترونیک راه اندازی و زیرساخت ها ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پزشکان خانواده؛ از دلایل مدیریت موفق کرونا در فارس

حضور پزشکان خانواده؛ از دلایل مدیریت موفق کرونا در فارس