مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 07:552020-10-06سياسي

آیین محوری اربعین حسینی در اندیمشک برگزار می شود


رییس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک گفت: با حضور ارادتمندان به ساحت شهدای کربلا، آیین محوری اربعین حسینی در شهرستان اندیمشک برگزار می شود.

- حجت الاسلام سعید علیپور در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با هدف پاسداشت اربعین رهبر آزادگان جهان حضرت اباعبدالله حسین (ع) و با حضور اقشار مختلف جامعه، آیین محوری اربعین حسینی در شهرستان اندیمشک برگزار می شود.

وی افزود: آیین محوری اربعین حسینی (ع) از شامگاه سه شنبه تا شامگاه جمعه از ساعت 21 و 30 دقیقه در جوار شهدای گمنام شهر اندیمشک با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک گفت: با استفاده از ظرفیت شبکه تبلیغ، کانون های فرهنگی، مداحان اهل البیت (ع)، هیئت های مذهبی، مراکز و مؤسسات قرآنی نسبت برگزاری گسترده روضه محله حسینی در روز اربعین با محوریت زیارت اربعین برنامه ریزی لازم با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شده است.

وی با اشاره به پخش زیارت اربعین از بلندگوهای مساجد و بقاع متبرکه در روز اربعین، عنوان کرد: سه شب مراسم با موضوع اربعین و نیز اطلاع رسانی و اقدام در رابطه با طرح پویش هر خانه یک موکب در شهرستان اندیمشک برای پاسداشت مقام شهدای کربلا برنامه ریزی و برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین محوری اربعین حسینی در اندیمشک برگزار می شود

آیین محوری اربعین حسینی در اندیمشک برگزار می شود