مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 07:552020-10-06اقتصادي

9هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان سمنان ساکن روستا هستند


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه 9 هزار و 23 خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان ساکن روستاها هستند، گفت: 52 درصد سهمیه اشتغال استان به این جمعیت اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن مسعودیان راد پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه 9 هزار و 23 خانوار روستایی در سطح استان تحت پوشش کمیته امداد هستند، بیان کرد: این میزان جمعیت، 48 درصد از کل خانوار تحت پوشش کمیته امداد در سراسر استان را شامل می شود.

وی با بیان اینکه 52 درصد از کل سهمیه اشتغال کمیته امداد استان سمنان در سال 99 نیز به جمعیت روستانشین تعلق دارد، افزود: چهار هزار و 600 خانوار تحت پوشش استان در 165 روستا با ضریب محرومیت بین شش و هشت قرار دارند که از خدمات ویژه کمیته امداد بهره می برند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه 52 درصد از خانوار تحت پوشش استان در شهرها زندگی می کنند، گفت: سه هزار و 475 فرصت شغلی با اعتبار 102 میلیارد تومان برای کمیته امداد استان در سال 99 پیش بینی شده است که امیدواریم به این میزان تحقق ایجاد اشتغال دست یابیم.

مسعودیان راد حمایت از طرح های اشتغال، اعطای تسهیلات بانکی از مددجویان ساکن مناطق روستایی به خصوص با ضریب محرومیت بالا را از جمله اقدامات کمیته امداد دانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان سمنان ساکن روستا هستند

9هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان سمنان ساکن روستا هستند