مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 08:452020-10-06پزشكي

پاندمی کرونا، دکمه «ری استارت» زمین


نتایج یک مقاله پژوهشی از محققان ایرانی نشان می دهد که با مقایسه پاندمی کرونا با پاندمی مهلک، اثری که بیماری بر سبک زندگی مردم می گذارد بسیار حائز اهمیت است و به نظر می رسد پاندمی کرونا بتواند سبک زندگی جدیدی بنا نهد.

- ایسنا/اصفهان نتایج یک مقاله پژوهشی از محققان ایرانی نشان می دهد که با مقایسه پاندمی کرونا با پاندمی مهلک، اثری که بیماری بر سبک زندگی مردم می گذارد بسیار حائز اهمیت است و به نظر می رسد پاندمی کرونا بتواند سبک زندگی جدیدی بنا نهد.

پاکزاد بهنوش و اولیا محمدباقر محققان دانشکده پزشکی بین الملل، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد در پژوهشی با عنوان پاندمی کرونا، دکمه ری استارت کره زمین ضمن مقایسه پاندمی های گذشته، به دنیای پساکرونا پرداخته اند و از تغییرات رفتارهای بهداشتی، جمعیتی و اقتصادی در پی شیوع این بیماری در دنیا سخن گفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این پژوهش سارس اولین بیماری پادمی قرن 21 عنوان شده است که از جهات زیادی به بیماری کرونای حال حاضر شباهت دارد؛ هر دوی این بیماری ها از حیوان به انسان منتقل شدند، در واقع سارس هم در سال 2003 از طریق خفاشهای نعل اسبی که در بازارهای چین به عنوان خوراک فروخته می شود، به انسان منتقل شد، دقیقاً همان حیوانی که محققان احتمال می دهند عامل کووید19 -باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاندمی کرونا، دکمه «ری استارت» زمین

پاندمی کرونا، دکمه «ری استارت» زمین