مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 08:552020-10-06سياسي

150 سامانه عرفی در فیروزکوه استقرار یافته است


150 سامانه عرفی در فیروزکوه استقرار یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هاتف ممیزی صبح سه شنبه در مراسم افتتاح کارگاه قالی بافی عشایری روستای طرود که با حضور مهدی یوسفی جمارانی، فرماندار فیروزکوه، معصومه پرندوار مدیر کل روستایی و امور شوراهای استانداری تهران، معاونین فرماندار، بخشداران و دیگر مسئولان برگزار شد اظهار داشت: شهرستان فیروزکوه یکی از شهرستان هایی است که در حوزه عشایری دارای شرایط خاصی است.

وی با اشاره به اینکه اقلیم فیروزکوه به گونه ای است که گستره جغرافی آن بخش های وسیعی از مراتع ییلاقی استان و قسمت هایی از مراتع میان بند را تشکیل می دهد گفت: نزدیک به 150 سامانه عرفی در فیروزکوه وجود دارد و یکی از شهرستان هایی است که بیشترین جمعیت عشایر میهمان را در طی دوره ییلاقی در خود جای می دهد.

ممیزی افزود: توزیع اعتبارات در مراکز به گونه ای برنامه ریزی شده که یک اشتغال پایدار و توسعه متوازن را در روستاها و عشایر فراهم شود و آنچه که در حوزه های عشایری فیروزکوه ایجاد شده زیرساخت های خوبی دارد.

مدیرکل عشایری استان تهران با اشاره به اینکه در حوزه گیاهان دارویی نیز اقداماتی برای این منطقه توسط عشایر در حال انجام است عنوان داشت: مفتخر هستیم که اعلام کنیم 100 درصد تولید صنایع دستی و 85 درصد فرآورده های دامی عشایر این منطقه توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 سامانه عرفی در فیروزکوه استقرار یافته است

150 سامانه عرفی در فیروزکوه استقرار یافته است