مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 08:552020-10-06اقتصادي

کمبود 5 میلیون واحد مسکونی در کشور


دبیر کانون انبوه سازان مسکن کشور با اشاره به کمبود 5 میلیون واحد مسکونی گفت: میزان عرضه مسکن بسیار کمتر از تقاضای موجود در این بازار است و بخش تولید به هر میزان که تلاش کند به علت انباشت تقاضایی که وجود دارد، - ایسنا/خوزستان دبیر کانون انبوه سازان مسکن کشور با اشاره به کمبود 5 میلیون واحد مسکونی گفت: میزان عرضه مسکن بسیار کمتر از تقاضای موجود در این بازار است و بخش تولید به هر میزان که تلاش کند به علت انباشت تقاضایی که وجود دارد، باز هم نمی تواند کمبود مسکن کشور را جبران کند.

فرشید پورحاجت در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بخش مسکن کشور متاسفانه از سوی وزارت راه و شهرسازی مورد توجه و حمایت همه جانبه نیست و مشکلات به وجود آمده در این حوزه نیز ناشی از این بی توجهی ها است.

وی با بیان اینکه 5 میلیون واحد مسکونی در کشور کمبود داریم، افزود: کمبود 5 میلیون واحد مسکونی در کشور نشان از این است که سیاست گذاران بخش مسکن به ویژه وزارت راه و شهرسازی نتوانسته اند نقش خود را در مدیریت این حوزه به خوبی ایفا کنند.

این کارشناس بازار مسکن تصریح کرد: توجه و حمایت ویژه سیاست گذاران مسکن به این حوزه، می تواند زمینه ساز حل مشکلات این بخش و خانه دار شدن مردم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 5 میلیون واحد مسکونی در کشور

کمبود 5 میلیون واحد مسکونی در کشور