مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 08:552020-10-06سياسي

حاصل مدیریت کدخداپرستان تعطیلی 7 ساله کشور است


یک مدرس دانشگاه با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: مدیران کدخداپرست با توسل به راهکارهای اقتصادی آمریکایی- اروپایی؛ دور باطلی را طی سال های اخیر بر کشور تحمیل کردند.

- آرش پاک اندیش مدرس دانشگاه و عضو اندیشکده اسرا در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: مدیران کدخداپرست با توسل به راهکارهای اقتصادی آمریکایی- اروپایی؛ دور باطلی را طی سال های اخیر بر کشور تحمیل کردند که به ناکجا آباد ختم شده است.

وی افزود: جریان تکنوکرات با رویکرد وابسته گرایی ضمن تکیه بر بازوهای رسانه ای خود طی 7 سال اخیر با بزک کردن امریکا بدون توجه به توان داخلی کشور صرفاً با توهین و تحقیر منتقدان دلسوز در جهت تکمیل پازل دشمن گام برداشت.

   این مدرس دانشگاه ادادمه داد: شبکه اغواگری که در بستر جریان تحریف شکل گرفته از طریق عملیات روانی و رخنه در ساختار تصمیم سازی و تصمیم گیری و یارگیری از عناصر فرصت طلب، به دنبال از میدان خارج کردن جوانان انقلابی است تا موتور محرکه انقلاب از کار بیفتد.

پاک اندیش تصریح کرد: امروز که در فضای جنگ اراده ها واقع شده ایم، افسران و سربازان جنگ نرم در عرصه اقتصادی ضمن شناسایی مناطق جولان کدخداپرستان که شعبه ای از جریان نفوذ دشمن است، بایستی با قدرت بیش از پیش ضمن روشنگری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاصل مدیریت کدخداپرستان تعطیلی 7 ساله کشور است

حاصل مدیریت کدخداپرستان تعطیلی 7 ساله کشور است