مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 08:552020-10-06سياسي

خانواده شهدا در برابر هجمه های دشمنان سکوت نکنند


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با بیان اینکه حرف و رفتار خانواده شهدا برای جامعه مهم است، گفت: خانواده شهدا باید در مقابله هجمه های دشمنان سکوت نکرده و راه و مسلک شهدا را ترویج کنند.

- ایسنا/کرمانشاه فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با بیان اینکه حرف و رفتار خانواده شهدا برای جامعه مهم است، گفت: خانواده شهدا باید در مقابله هجمه های دشمنان سکوت نکرده و راه و مسلک شهدا را ترویج کنند.

سردار بهمن ریحانی در آیین نامگذاری چهار ساختمان صدا و سیمای مرکز کرمانشاه به نام چهار شهید، با بیان اینکه شهدا چشم و چراغ همه ما هستند، گفت: در مسیر تاریک فعلی که پر از هجمه های فرهنگی و اجتماعی دشمنان است، تمسک به راه شهدا و مسلک آنها می تواند نجات بخش باشد.

وی افزود: متاسفانه در برخی موارد شاهد هستیم که اسم شهدا از سردر برخی اماکن یا کوچه ها حذف می شود که عمده آنها را به حساب ناآگاهی و غفلت می گذاریم و این عمل آنها ناشی از کوته فکری است.

ریحانی تصریح کرد: ما هرچه داریم از شهداست و به برکت خون پاک آنهاست و امروز هم هرچه اقتدار داریم مدیون این عزیزان و فرهنگ شهادت است.

وی افزود: امروز کشور به لحاظ عِده و عُده قوی شده، اما اینها محور اقتدار کشور نیستند و این فرهنگ شهادت است که محور اقتدار امروز کشور محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده شهدا در برابر هجمه های دشمنان سکوت نکنند

خانواده شهدا در برابر هجمه های دشمنان سکوت نکنند