مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 09:102020-10-06اقتصادي

کمبود 5 میلیون واحد مسکونی در کشور


دبیر کانون انبوه سازان مسکن کشور با اشاره به کمبود 5 میلیون واحد مسکونی گفت: میزان عرضه مسکن بسیار کمتر از تقاضای موجود در این بازار است و بخش تولید به هر میزان که تلاش کند به علت انباشت تقاضایی که وجود دارد، - جی پلاس ، فرشید پورحاجت اظهار کرد: بخش مسکن کشور متاسفانه از سوی وزارت راه و شهرسازی مورد توجه و حمایت همه جانبه نیست و مشکلات به وجود آمده در این حوزه نیز ناشی از این بی توجهی ها است.

ایسنا نوشت؛ وی با بیان اینکه 5 میلیون واحد مسکونی در کشور کمبود داریم، افزود: کمبود 5 میلیون واحد مسکونی در کشور نشان از این است که سیاست گذاران بخش مسکن به ویژه وزارت راه و شهرسازی نتوانسته اند نقش خود را در مدیریت این حوزه به خوبی ایفا کنند.

این کارشناس بازار مسکن تصریح کرد: توجه و حمایت ویژه سیاست گذاران مسکن به این حوزه، می تواند زمینه ساز حل مشکلات این بخش و خانه دار شدن مردم شود.

جبران بخشی از این کمبود واحدهای مسکونی با حمایت از تولیدکنندگان بخش مسکن ممکن خواهد بود و می تواند تا حدودی گره گشای مشکلات مسکن کشور باشد.

پورحاجت بیان کرد: در شرایط فعلی، میزان عرضه مسکن بسیار کمتر از تقاضای موجود در این بازار است و بخش تولید به هر میزان که تلاش کند به علت انباشت تقاضایی که وجود دارد، باز هم نمی تواند کمبود مسکن کشور را جبران کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 5 میلیون واحد مسکونی در کشور

کمبود 5 میلیون واحد مسکونی در کشور