مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 09:202020-10-06ورزشي

سکان ورزش همدان به قهرمان آسیا رسید / حمید سیفی جایگزین محسن جهانشیر شد


با حکم وزیر ورزش و جوانان، حمید سیفی قهرمان کشتی جهان و آسیا به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان همدان، جایگزین محسن جهانشیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان،در ادامه تغییرات مدیران کل ورزش استان ها، این بار نوبت به استان همدان رسید تا یک گوش شکسته سکان دار مدیریتی ورزش و جوانان همدان باشد.

وزیر ورزش درست در چند ماه مانده به پایان عمر دولت دوازدهم، دست به خانه تکانی ورزش در استان ها زده و یکی پس از دیگری، در حال تغییر مدیران کل ورزش و جوانان استان‎هاست.

ماجرا وقتی جالب می شود که مدیران کل جدید ورزش و جوانان اغلب از طیف گوش شکسته ها هستند و هنوز مشخص نیست دلیل این امر اتفاقی است یا ماجرایی پس پرده آن نهفته است زیرا حسن رنگرز قهرمان فرنگی کار کشور به عنوان مدیرکل ورزش مازندران منصوب شده و شنیده ها از انتخاب حمید بنی تمیم دیگر گوش شکسته کشورمان به عنوان مدیرکل ورزش خوزستان حکایت دارد.

حمید سیفی قهرمان دهه 80 ورزش همدان که سابقه قهرمانی در آسیا و جهان را دارد در نهایت با حکم وزیر ورزش و تأیید استاندار همدان به عنوان شانزدهمین مدیرکل ورزش و جوانان استان بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران منصوب شد.

مدیری با سوابق کاملاً ورزشی سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به جابجایی مدیرکل دستگاه ورزش همدان اظهار کرد: ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکان ورزش همدان به قهرمان آسیا رسید / حمید سیفی جایگزین محسن جهانشیر شد

سکان ورزش همدان به قهرمان آسیا رسید / حمید سیفی جایگزین محسن جهانشیر شد