مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 09:202020-10-06ورزشي

250 برنامه فرهنگی در هفته تربیت بدنی در هرمزگان اجرا می شود


مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان از افتتاح و بهره برداری از 16 پروژه ورزشی واجرای 250 برنامه ورزشی فرهنگی در هفته تربیت بدنی و ورزشی در استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمودرضا امیاری با تاکید براهمیت این هفته به دلیل توسعه و گسترش فرهنگ ورزش در بین آحاد مردم و نقش کلیدی آن در تامین سلامت جسمی و روحی جامعه خواستار توجه جدی برنامه های اجرایی شهرستان در هفته تربیت بدنی و ورزش شد.

وی افزود: در هفته تربیت بدنی و ورزش همه نگاه ها به سمت و سوی فعالیت ها و عملکرد اداره کل ورزش وجوانان است و ورزش باید الگوی جامعه باشد، البته باید به این باور برسیم که ورزش نقش مهمی در ایجاد سلامت، شور و نشاط در جامعه دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: همه مردم علاقه خاصی به ورزش دارند و هرکسی که در حوزه ورزش فعالیتی انجام می دهد، برای مردم است.

امیاری خاطرنشان کرد: در هفته تربیت بدنی و ورزش می بایست برنامه ها و فعالیت های متنوعی متناسب با شرایط کنونی جامعه باید در سطح استان اجرا شود و برای اجرای فعالیت ها و اطلاع رسانی فعالیت های حوزه ورزشی باید با دستگاه های اجرایی که نقش سازنده ای دارند با ارتباط و تعامل سازنده از مسیر ورزش در جهت ارتقای سلامتی و نشاط اجتماعی مردم بهره ببریم و مسیر خدمت به مردم را با توان بیشتری ادامه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

250 برنامه فرهنگی در هفته تربیت بدنی در هرمزگان اجرا می شود

250 برنامه فرهنگی در هفته تربیت بدنی در هرمزگان اجرا می شود