مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 09:252020-10-06ورزشي

بلاتکلیفی شاهین، هواداران را دست به دامان مسؤولین کرد


تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر پس از سقوط از لیگ برتر و جهت حضور در لیگ دسته اول کشور در بلاتکلیفی بسر می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، محمدرضا زائری، تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر پس از سقوط از لیگ برتر و جدایی چند بازیکن این تیم و اتفاقات اخیر در شورای شهر و شهرداری بوشهر، این روزها اخبار ضد نقیص زیادی در مورد این تیم شنیده می شود که هواداران بیشمار شاهین را نگران کرده و خواهان تعیین تکلیف در این مورد هستند.

از فروش امتیاز تا انحلال از فروش امتیاز این تیم تا انحلال آن اخباری بوده که طی روزهای اخیر باعث دل نگرانی های هواداران این تیم بوشهری شده و حالا آن ها دست به دامان مسؤولین استان و شخص استاندار بوشهر شده اند.

این نگرانی زمانی بیشتر شده که سازمان لیگ روز گذشته تاریخ آغاز رقابت های لیگ دسته اول کشور را 12 آبان اعلام کرده و با توجه به اندک زمان باقی مانده هواداران خواهان تعیین تکلیف این تیم شده اند.

بیشتر نگرانی این هواداران ازعدم تیمداری شهرداری بوشهر است که آن ها از مسؤولین استان خواهان گرفتن مجوز از وزارت کشور و دستور استاندار مبنی بر تیمداری شهرداری است و به همین منظور امروز هواداران شاهین در فضای مجازی با انتشار مطالبی خواهان تجمع مسالمت آمیز در جلوی استانداری در روز چهارشنبه (فردا) شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی شاهین، هواداران را دست به دامان مسؤولین کرد

بلاتکلیفی شاهین، هواداران را دست به دامان مسؤولین کرد