مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 09:252020-10-06حوادث

پلیس به «عربده کشی» در مشیریه پایان داد


رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری اراذل و اوباشی خبر داد که با درگیری و عربده کشی موجب رعب و وحشت مردم مشیریه شده بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در پی شرارت یکی از اراذل و اوباش سطح یک که موجب رعب و وحشت اهالی و شهروندان ساکن در محلات جنوبی تهران شده بود، دستگیری این فرد در دستور کار پلیس امنیت تهران قرار گرفت.

 بر همین اساس با تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی پایتخت مخفیگاه این شرور سابقه دار که به یکی از استان های غربی کشور گریخته بود شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی دستگیر شد.

صبح امروز حسب دستور بازپرس پرونده به جهت عبرت آموزی برای سایرین مخلان نظم و امنیت و بازسازی صحنه برخی جرایم متهم، وی در شهرک کاروان گردانده شد.

سردار علی ذوالقدری رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران با تأکید بر این مطلب که پلیس با اراذل و اوباش و مخلان امنیت مردم با جدیت برخورد می کند، اظهار داشت: یکی از اولویت های اصلی پلیس شناسایی، رصد و برخورد جدی با اخلالگران نظم و امنیت است.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ تصریح کرد: برخورد با مخلان امنیت مردم و مزاحمین نوامیس و افرادی که اموال مردم را تخریب کرده و صدمات جانی به شهروندان وارد می کنند در دستورکار ویژه پلیس قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس به «عربده کشی» در مشیریه پایان داد

پلیس به «عربده کشی» در مشیریه پایان داد