مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 09:452020-10-06فرهنگي

«آیا عمدی در کار است؟»


مدیر یکی از تماشاخانه های خصوصی می گوید: وقتی در سطح شهر تهران و حتی همین مرکز شهر و اطراف سالن های تئاتری می روید این سوال پیش می آید که آیا ابلاغیه محدودیت فعالیت ها و مشاغل در پایتخت فقط برای سینما و تئاتر است؟ آیا عمدی وجود دارد که مدیران حوزه فرهنگ .

- مدیر یکی از تماشاخانه های خصوصی می گوید: وقتی در سطح شهر تهران و حتی همین مرکز شهر و اطراف سالن های تئاتری می روید این سوال پیش می آید که آیا ابلاغیه محدودیت فعالیت ها و مشاغل در پایتخت فقط برای سینما و تئاتر است؟ آیا عمدی وجود دارد که مدیران حوزه فرهنگ و هنر در تعطیلی پیشقدم هستند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز 15 مهرماه سومین روزی است که سالن های سینما و تئاتر تهران بنا به خواست ستاد مقابله با کرونا و اعلام استانداری تعطیل شده است، این در حالی است که فعالیت این سالن ها علاوه بر اینکه با رعایت پروتکل ها و ظرفیت 50 درصدی همراه بوده، به دلیل استقبال کم مخاطب نیز با مشکلاتی مواجه بوده است.

برهمین اساس این انتقاد میان هنرمندان این دو حوزه مطرح می شود که آیا ملاک و معیاری برای محدود کردن مشاغل وجود دارد؟ در این باره مصطفا کوشکی - مدیر تئاتر مستقل تهران - با اشاره به شلوغی خیابان های تهران که نشانی از محدودیت ندارد، به ایسنا گفت: به نظر می رسد از بین مشاغل اعلام شده سینما و تئاتر و باغ و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آیا عمدی در کار است؟»

«آیا عمدی در کار است؟»