مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 10:052020-10-06سياسي

امسال راهپیمایی جاماندگان از اربعین برگزار نمی شود


متاسفانه علی رغم توصیه های مقام معظم رهبری و مراجع تقلید و کارشناسان حوزه سلامت، اکثر تجمعات در این شهرستان برگزار شد و خستگی به تن کادر درمان ماند.

- ایسنا/اصفهان فرماندار خمینی شهر گفت: متاسفانه علی رغم توصیه های مقام معظم رهبری و مراجع تقلید و کارشناسان حوزه سلامت، اکثر تجمعات در این شهرستان برگزار شد و خستگی به تن کادر درمان ماند.

علیرضا بصیری، امروز (سه شنبه - 15 مهرماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جلسات متعددی برای کنترل شیوع این بیماری در تجمعات برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه در شهرستان خمینی شهر مقاومت هایی در مقابل برگزار نشدن تجمعات داشتیم و افرادی که انتظار داشتیم در کنترل بیماری و حفظ سلامت مردم کمک کنند، خود در صف نخست برگزاری تجمعات قرار گرفتند.

بصیری با اشاره به رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط حدود 90 درصد مردم شهرستان، گفت: رعایت نکردن پروتکل ها توسط جمعیت حداقلی باعث شیوع بیشتر بیماری و تهدیدی بر سلامت مردم در شهرستان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس شورای تامین شهرستان خمینی شهر با بیان اینکه تمام تجمعات کوچک و بزرگ در ایام اربعین ممنوع است، گفت: راهپیمایی جاماندگان اربعین امسال به هیچ عنوان برگزار نخواهد شد و در ایام اربعین برای حفظ سلامتی مردم با هیچ کس مماشات نمی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال راهپیمایی جاماندگان از اربعین برگزار نمی شود

امسال راهپیمایی جاماندگان از اربعین برگزار نمی شود