مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 10:052020-10-06اقتصادي

گفت وگو با برندگان خودرو جشنواره طلایی


چند روزی هست که دوبرنده دستگاه خودرو سواری پژو 206، جایزه ویژه پایانه های فروشگاهی بانک تجارت و شرکت کارت اعتباری ایران کیش در (منطقه آزاد ارس) جشنواره طلایی مشخص شدند.

- چند روزی هست که دوبرنده دستگاه خودرو سواری پژو 206، جایزه ویژه پایانه های فروشگاهی بانک تجارت و شرکت کارت اعتباری ایران کیش در (منطقه آزاد ارس) جشنواره طلایی مشخص شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، چند روزی هست که دوبرنده دستگاه خودرو سواری پژو 206، جایزه ویژه پایانه های فروشگاهی بانک تجارت و شرکت کارت اعتباری ایران کیش در (منطقه آزاد ارس) جشنواره طلایی مشخص شدند.

در قرعه کشی مرحله پایانی این جشنواره، اسلام کردی گرگری و میر افضل حسینی برندگان ویژه این جشنواره (دستگاه خودرو پژ و206) نام گرفتند.

درباره جشنواره طلایی انرژی مثبت داشتم! اسلام کردی گرگری نزدیک به 20 سال است که شاغل بوده، می گوید: 17 سال در جلفا مغازه پوشاک فروشی داشته و در حال در منطقه آزاد ارس تولیدی دارد دوسالی هم هست که از دستگاه های ایران کیش استفاده می کند.

او ادامه می دهد: از بین 4 دستگاه پوز، 90 درصد تراکنش ها را از طریق دستگاه ایران کیش انجام می دهد.

موضوع کرونا این روزها شاید بیشتر از همه به بازاریان ضربه زده است، او هم از تعطیلی کسب و کارها دلگیر بود و اینکه حتی بخش تولید هم از فروردین ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگو با برندگان خودرو جشنواره طلایی

گفت وگو با برندگان خودرو جشنواره طلایی