مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 10:452020-10-06سياسي

توانیابان در «دست فرمون» رقابت کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مدیر عامل جامعه معلولان و نایب ریس کمیته اتومبیلرانی جانبازان در نامه ای خطاب به محمد احسانی مدیر شبکه نسیم از اقدام اخیر شبکه تشکر کردند.

- ، مدیر عامل جامعه معلولان و نایب ریس کمیته اتومبیلرانی جانبازان در نامه ای خطاب به محمد احسانی مدیر شبکه نسیم از اقدام اخیر شبکه تشکر کردند.

در این نامه آمده است: شرکت افراد توانیاب در بخش اتومیبلرانی مسابقه دست فرمون سبب شد تا توانمندی های این عزیزان و انعکاس دغدغه ها و چالش های روزمره آنان در شبکه پر بیننده ای، چون نسیم به نمایش گذاشته شود.

همچنین فرصت شناخته شدن آن ها در رشته اتومبیلرانی سبب استقبال و دلگرمی افراد دارای معلولیت علاقمند به این رشته و گامی موثر در جهت رفع برخی نابرابری ها بود.

مدیرعامل جامعه معلولان با تشکر از مدیر شبکه نسیم و عوامل برنامه دست فرمون نوشته است: امید است در برنامه های ارزشمند دیگر این شبکه نیز از توانمندی های ارزنده دیگر این عزیزان استفاده شود تا موجب فرهنگسازی در جامعه شود که معلولان در توسعه ایران اسلامی و افتخار افرینی برای وطن سهیم شوند.

سری دوم مسابقه دست فرمون با حضور علاقمندان و چهره های حرفه ای اتومبیلرانی و موتور سواری با ساختاری متفاوت پخش می شود که بر خلاف فصل نخست دست فرمون فقط محدود به مسابقه اتوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانیابان در «دست فرمون» رقابت کردند

توانیابان در «دست فرمون» رقابت کردند