مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 11:002020-10-06سياسي

صدور 40 هزار سند مالکیت روستایی در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون 40هزار فقره سند مالکیت در روستاهای این استان صادر شده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون 40هزار فقره سند مالکیت در روستاهای این استان صادر شده است.

حسین جنتی در جمع خبرنگاران به مناسبت گرامی داشت 15 مهر ماه روز روستا و عشایر ضمن گرامیداشت این روز و تبریک این روز افزود: روستا جایگاه صمیمیت و آرامش است.

روستا، جامعه ای است که می توان آغاز گری تمدن را از آن دانست و روستاییان مردمی هستند که صدق اعمال و رفتارشان، گستره نعمت را بر آنان وسعت می دهد.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد مقدس به عنوان اولین نهاد متولی ساخت و ساز در مناطق روستایی اظهارکرد: با اجرای طرح هایی مانند ساخت مسکن نیازمندان، بهسازی و مقاوم سازی منازل نیازمندان در روستاها، علاوه بر جلوگیری از مهاجرت به شهرها، شاهد مهاجرت معکوس و رونق فعالیت های اقتصادی در روستاها هستیم.

مدیر کل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 45 درصد جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد در روستاها ساکن هستند خاطرنشان کرد: این مهم ضرورت خدمات رسانی به روستاییان را دوچندان کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 40 هزار سند مالکیت روستایی در کهگیلویه و بویراحمد

صدور 40 هزار سند مالکیت روستایی در کهگیلویه و بویراحمد