مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 11:052020-10-06اقتصادي

بررسی مشکلات 11 واحد تولیدی اردبیل/ بخش عمده ای از رشد اقتصادی کشور بر دوش صنعت است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: امروز مشکلات 11 واحد تولیدی استان اردبیل مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات مقتضی برای رفع مشکلات این واحدهای تولیدی اتخاذ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، ارژنگ عزیزی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل که در سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: در چهل و سومین جلسه این ستاد، پس از بررسی و تصویب مصوبات کمیته فرعی کارگروه تسهیلات، مسائل و مشکلات 11 واحد تولیدی نیز بررسی شده و تصمیمات لازم در جهت حل مشکلات واحدهای مذکور اتخاذ گردید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل افزود: در خصوص نحوه بازپرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی، حمایت از سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی فعال و پویا با تامین نقدینگی و دادن تسهیلات مورد توجه جدی کارگروه ستاد تسهیل استانی قرار دارد و با تشکیل جلسات مستمر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، برای تسریع در حل مشکلات صنعتگران اقدام می کنیم.

بخش عمده ای از رشد اقتصادی کشور بر دوش صنعت است رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز در این جلسه گفت: بخش صنعت به دلیل استفاده از فناوری های روز دنیا و دستاورد شرکت های دانش بنیان، می تواند منجر به گسترش این فناوری ها در سطح  کشور شود و در سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات 11 واحد تولیدی اردبیل/ بخش عمده ای از رشد اقتصادی کشور بر دوش صنعت است

بررسی مشکلات 11 واحد تولیدی اردبیل/ بخش عمده ای از رشد اقتصادی کشور بر دوش صنعت است