مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 11:352020-10-06سياسي

«اهر»محروم ترین شهرستان آذربایجان شرقی/ افزایش قابل تأمل مددجویان


رییس کمیته امداد شهرستان اهر با بیان اینکه 1000 خانوار اهری طی یک سال گذشته فقیرتر شدند، گفت: «اهر» محروم ترین شهرستان آذربایجان شرقی است.

- اهر- رییس کمیته امداد شهرستان اهر با بیان اینکه 1000 خانوار اهری طی یک سال گذشته فقیرتر شدند، گفت: اهر محروم ترین شهرستان آذربایجان شرقی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین بگلری ظهر امروز در جمع فرماندهان سپاه ناحیه اهر و بسیج سازندگی آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای تفاهم نامه همکاری سپاه و کمیته امداد در ساخت مسکن مددجویی اظهار داشت: ساخت هر واحد مسکن مددجویی در روستاهای دورافتاده و محروم به معنی برپایی سنگر انقلاب است.

رییس کمیته امداد شهرستان اهر افزود: نگاه ما به همکاری بین کمیته امداد و سپاه ناحیه اهر همانند برادرانی است که برای رفع محرومیت و کمک به نیازمندان؛ کاملاً متحد و منسجم عمل می کنند این در حالی است که این نهادها در روزهای سخت کنار همدیگر و در خدمت مردم هستند.

وی با ذکر این که پشتوانه ی هر نهاد و دستگاهی همچون کمیته امداد؛ مردم هستند، گفت: البته بنده و همکارانم در کمیته امداد؛ خود را خادم مردم می دانیم و اگر مردم نباشند فعالیت های ما هیچ مفهومی ندارد، از این رو امیدوارم بتوانیم تا صاحب خانه شدن تمامی محرومان و نیازمندان این تفاهم نامه را به سرانجام برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اهر»محروم ترین شهرستان آذربایجان شرقی/ افزایش قابل تأمل مددجویان

«اهر»محروم ترین شهرستان آذربایجان شرقی/ افزایش قابل تأمل مددجویان